نتانیاهو: با ترامپ درباره خارج کردن کل اورانیوم غنیشده از ایران توافق داریم!
بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه گفت که قرار است تا ساعاتی دیگر با دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا گفتوگو کند. 
به گزارش راهبرد معاصر، او گفت: «ما با ترامپ توافق داریم که مهمترین هدف در خصوص ایران خارج کردن کل اورانیوم غنیشده و برچیدن توانمندیهای غنیسازی ایران است.» / فارس